2012 m. rugsėjo 6 d., ketvirtadienis

School school school

Jetus, kokia aš kasdien pavargus būnu po mokyklos :( kasdien vis nauji mokytojai, nauji kabinetai, nauji nesusipratimai. Aa, jau pradėjo įgrįst! Bet vistiek įdomu, haha. Kas keisčiausia, kad beveik nebepamenu, kas vyko mokykloj praeitas dienas per pertraukas ir aplamai, pamenu tik kokios buvo pamokos ir tiek.
Mokytojos jau pradėjo uždavinėti namų darbus, vakar parašiau pirmą rašinį 9oj klasėj - anglų kalbos essay tema 'my future plans'. Šiandien perskaičiau jį klasėj, buvau vienintelė išdrįsus tai padaryti, dėl to dabar labai savimi didžiuojuos:D
Šiaip su klase tikrai labai susibendravom, rytoj laukia pirmas normalus savaitgalis ir pirmas savaitgalis kartu su klasiokėm! Ryt nusimato tikraai labai gera savaitgalio pradžia. Taip pat šiandien mokykloj buvau susitikus su senais klasiokės, o dar ir draugė iš kitos mokyklos perėjo į jablonskį, dėl ko labai labai džiaugiuos (sėkmės tau, Migle!:*).
O kitai savaitei jau iš anksto atsirado planų - trečiadienį ekskursija medicinos universitete jei neklystu, o šeštadienį turbūt su klase važiuosim į one.lt nuotykių parką. Labai visko laukiuu! Beje, aš klasės seniūnė, heh. Jau rugsėjo pirmąją mane ja išrinko, net nežinau dėl ko tiksliai, beet, yra kaip yra. Tikrai dėl to neliūdėsiu, kaip tik atvirkščiai - džiaugiuosi.:)
Rytoj galbūt sulauksit įrašo iš mokyklos su nuotraukom! Tai tiek apie mokyklą šiandien:*







xx


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą