2012 m. rugsėjo 23 d., sekmadienis

dream life

Dar niekada nebuvo taip gerai, kaip yra dabar. Ne dėl kažkokio vieno įvykio, bet aplamai, dėl kiekvienos dienos. Visas mėnuo man kaip pasaka, nors jis dar nepraėjo. Jokios įtampos, kaip bėga laikas kartais net nepastebiu,nespėju skaičiuot,susigaudyt savaitės dienose o jau būna atėjęs penktadienis. Jei užklumpa kokia neviltis, nelaimė, užmirštu jas kaip niekad greitai, visuomet būnu geros nuotaikos, nors ir nėra priežasties, bet norisi šypsotis! Tai yra gyvenimas, apie kurį aš svajojau, bet nemaniau, kad taip kada nors bus. Nesakau, kad tai yra idealus gyvenimas, iki jo trūksta daug daug ir tokio turėt neįmanoma, bet dabar aš sakau giliai iš širdies - dėl pilnos laimės man nieko nebereik, nes aš viską turiu, nes aš nuo pat rugsėjo 1 dienos esu labai laiminga. Niekada net nesitikėjau, kad bus taip gerai. Mokslas mokykloj tapo ne pareiga, o malonumas (išskyrus tai, kad reik labai anksti keltis), klasiokai ir draugai iš kitų klasių - jau patapo mano gyvenimo, mano istorijos dalim, neįsivaizduoju kas būtų, jei nebūtų jų, jei nebūčiau susipažinus bent su vienu iš jų. Gera nuotaika ir laimė man tiesiog pro kraštus teka, ir tikiuos, kad ir jums taip yra arba bus, nes patikėkit, jausmas tobulas! Nors ir ne viskas ir ne visada sekas, bet kai yra tiek priežasčių šypsotis, tos kartais pasitaikančios nesėkmės nebetenka reikšmės:)

I love my life, you should love yours!

xx





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą