2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

Happy birthday to me!

Tataigi, atėjo diena, kai man sukako 15, ir ta diena yra šiandien! Nors per gimtadienius nieko ypatingo dažniausiai ir neįvyksta, šiandien man nuotaika yra labai labai gera, o tas faktas, kad vakar susirgau, o šiandien liga tik įsitvirtino, man visiškai nemaišo ir dėl to aš turbūt atrodau perdėtai optimistiška, nes dėl peršalimo negalėjau susitikt su brangiais žmonėmis.

Bet nepaisant viso to, geriau jums parodysiu pirmas dovanas, gautas šio gimtadienio proga!

Plaukų garbanotuvo norėjau jau kurį laiką ir labai apsidžiaugiau jį gavus!!


 Žinoma, kadangi plaukučiams didelis karštis nėra sveika, dar gavau ir purškiklį, apsaugantį plaukus nuo karščio ir taip pat - sausą šampūną, nes jau seniai apie jį buvau girdėjus, bet tik prieš kelias savaites pamačiau, kad jų yra ir Lietuvos parduotuvėse

Batų man niekada nebus per daug, todėl gavau ir šitus gražuolius <3
 

 Ir štai kaip aš atrodau su savo naujom garbanėlėm!



Gero vakaro, mielieji!
xx

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą